16 december 2012

Tredje advent

Jag är rörd. Över 23 MILJONER kronor har Sverige skramlat ihop på allehanda sätt. Det är så fint att se hur otroligt mycket engagemang och medmänsklighet som finns runtom i landet. Tack Sverige!

Musikhjälpen 2012

Åh, jag kommer att sakna Musikhjälpen!

Idag har jag varit på avslutningen för pardansen och dansat lite i finkläder istället för träningskläder för en gångs skull, silverkjolen åkte på! Det var mycket trevligt!

Sedan har jag varit på bio med några musikalvänner, Bea, Amanda och Lukas, och sett The Hobbit. Den var himla bra! Vi såg den i 3D, det var ballt så det kan jag rekommendera!

På det hela taget en väldigt bra söndag, trots försenad kolletivtrafik (som vanligt) och en borttappad ring.



Nu är det dags att sova! Upp och dansa balett imorgon! 

XoXo / Linn

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar