1 januari 2013

Alex Haapamäki ft. Linn Oscarsson- The Search



I höstas skrev jag att jag hade spenderat några dagar i en studio och spelat in. Det här är ett av resultaten. Grymma Alexander Haapamäkis låt "The Search" med sång av mig. Här är den i en nedladdningsbar version, så ladda ner, lyssna och sprid! (Dock copyrightskyddat material, får inte användas till något annat syfte utan godkännande.)

Jag är sjukt nöjd över hur grymt slutresultatet blev, hoppas ni gillar det också! Årets blivande sommarplåga kanske? Enjoy!

XoXo / Linn

2 kommentarer:


  1. För några år sedan sökte jag ockå till Nocturnal och blev nekad men hey, hang in there! var desto roligare när jag andra gången jag sökte blev antagen:)

    Vad kul med musiken! Lycka till och fortsätt!

    xoxo

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack så mycket Candy! Att höra det där från dig ger mig verkligen inspiration att fortsätta kämpa på!

      XoXo / Linn

      Radera