1 januari 2013

Gott nytt år!

Gott Nytt År!


Min pappas kommentar när han såg kjolen var "Oj, du har en platskjol". Korrekt. Det är en knälång pennkjol i lack från Nelly Trend.

Igår blev jag först bjuden på lyxmiddag, skaldjurssnittar och oxfilé Wellington. Sedan åkte jag hem till min vän Sandra där vi myste, drack vin och spelade spel innan vi åkte ner på stan för att se på det spektakulära fyrverkeriet som skulle vara Sveriges fjärde största. Det var det säkert, problemet var bara att de sköt upp fyrverkerierna från andra sidan älven och det var en massa träd i vägen samt tjock dimma så man såg knappt nånting. Det var i alla fall väldigt fint att få fira tolvslaget tillsammans med mina kära vänner Sandra och Lina. Vi tänkte dra vidare på fest efteråt men det hela slutade med att vi drog hem till Sandra igen. Jag hade en väldigt fin nyårsafton även om det inte blev någon jättefest!

Idag känns kroppen dock lite som att jag plötsligt blivit 80 år. Men det må det vara värt! Nu är jag hemma och ska äta gomiddag igen, sen ska jag på bio med min syster och se Berättelsen om Pi.

XoXo / Linn

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar