25 januari 2013

Premiär!

Åh, vilken underbar dag! Efter en intensiv repvecka är det äntligen dags för premiär! Igår kväll hängde jag och Jenny i min klass kvar med regissören och koreografen och fixade lite dekorationer. Jenny gjorde en superfin skylt medan jag ansvarade för drinklistorna.


Detta kan bli resultatet efter att ha varit igång i över 13 timmar...
Med en snuskig restaurangägare och en sadomasochistisk fru så får drinkarna namn därefter.

Idag har vi fått sovmorgon så jag har lagat hemgjorda Energy bars, fixat naglarna och preparerat håret inför kvällen. Nu ska jag bege mig till skolan och börja sminka mig och vi ska fixa de sista detaljerna, som att stryka dukar, diska glas och förbereda alla flaskor som kommer att gå ut under denna vilda fest. Blod, svett, tårar, snusk, skratt, hångel och skönsång utlovas!


Skål och välkomna!

XoXo/ Linn

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar