8 januari 2013

Snart dags för premiär!

Imorgon är det dags att börja skolan igen! Det ska bli roligt att träffa alla mina fina klassisar! Nu efter att  låten släppts och jag fått mycket positiv respons och ett nytt erbjudande om att spela in sång så är jag jättepeppad på att göra mitt yttersta för att bli en så bra sångerska som möjligt! Jag har haft en svacka under hösten och ibland tvivlat på att jag är en tillräckligt stark sångerska. Men detta var verkligen en boost för mitt självförtroende, ett bevis för mig själv på att jag faktiskt kan!

Jag har absolut inte tränat mycket under lovet, men som tur är var det precis det vi fick i läxa av vår danslärare- att vila. Jag har satsat stenhårt på att vila mig i form, helt klart! Men nu känner jag mig utvilad och jag kommer förhoppningsvis kunna ge järnet nu och komma upp de där extra procenten i styrka som jag behöver. När det kommer på plats tror min lärare att både balans och min kroppsliga förmåga till uttryck kommer att förbättras.

Med enbart dryga två veckor kvar till premiär är det mycket som ska göras i januari. Nu kör vi!

Den 25:e-27 sätter vi upp musikalföreställningen Stormen! Välkomna!



XoXo / Linn

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar