5 februari 2013

DIY- nitprydda skor

Jag har idag varit hemma från skolan. Den här jäkla förkylningen alltså! Missade sånglektionen i jazz, det känns jättetråkigt eftersom jag fullkomligt älskar att sjunga jazz! Efter en dag i sängen med min bok med blev jag less så jag drog igång ett litet miniprojekt; pimpa Limpans skor.

En trasig väska

Plus ett par okej men lite trista skor

= Glamrockskor med av nitar och reptilmönster!


Allt jag har använt mig av är en sax och en limpistol. Hur lätt som helst! Lösa nitar och nitband brukar finnas att köpa på bland annat Blue Fox och jag tror att vissa av smyckeskedjorna har börjat sälja nitar också. Kanske finns i syaffärer också? 

Har impregnerat skorna nu, får se om jag är frisk nog att inviga dem imorgon!

XoXo / Linn

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar