20 februari 2013

I am Superwoman

När man sjunger så att man själv blir gråtfärdig, då jobbar man nog rätt bra! Att verkligen lyckas gå in i det man gör och hitta karaktärens känslor är häftigt. Allt går så bra just nu, jag bara känner att jag har en uppåtkurva i utvecklingen och riktigt bra flow! Jag är så sjukt peppad på skolan! Nästan så att jag inte vill ha lov nästa vecka... Lär öva hela lovet! Det är en sann pluggis det. Men så går det när man älskar det man gör!

Jag säger bara; balett till Swedish House Mafia, ett nystartat danscrew med dansbrudarna i klassen, romantisk komedi möter skräck på dramalektionen, sångtekniska framsteg, spelar stenhård fängelseintern i musikalen vi sätter upp i vår, uppkommande jättekörkonsert med låtar som Heaven's on fire till gospel till finskt-romskt-judiskt medley och en jäkla blandning av kreativa människor runt mig hela dagarna. Hur skulle jag inte kunna älska mitt liv?

Min senaste tatueringsidé som tyvärr inte lär bli av, det ser alldeles för plottrigt ut på håll.


XoXo / Linn



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar