5 februari 2013

Kedjor och nithalsband

Fortfarande hemma sjuk... men jag mår bättre, så imorgon ska jag till skolan! Det är inte längre som på gymnasiet då man gärna var förkyld för att vara hemma, nu är det tvärtom att man försöker förneka att man är sjuk för att man vill gå till skolan!

Ett projekt jag hade för mig för inte så länge sedan var att fixa till mina halsband. Jag har ganska många långa halsband varav en del av dem jag inte har använt alls på senaste tiden. Så jag bestämde mig för att fixa till dem lite. Enkla små förändringar kan göra mycket!



Före och efter. 
Jag klippte helt enkelt av berlocken och halsbandet fick snyggare form och kändes inte längre så tjejigt.



Före


Efter. Två snygga halsband istället för ett som bara kändes rörigt och för mycket! 
Kanske ska kapa nån kedja till på det vänstra..?




 Före och efter. 
Jag fick en berlock av designern Agnes Nissen när jag gick hennes visning och 
snodde kedjan från ett gammalt halsband jag slutat använda.



Och så måste jag visa mina senaste nytillskott! Jag fullkomligt älskar det korta nithalsbandet!



Halsbanden kommer från Gina respektive Nelly.

XoXo / Linn

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar