26 februari 2013

Sportlov!

Detaljer


Dagens hårfärg och dagens halsband

Nytt från Ur & Penn

Nya ringar, Ur & Penn samt Topshop

Överkjolen på min nya perfekta LBD

Emelis tatuering! Så mycket ryms i detta lilla ord.

Sushiätande och shopping är väl typ som sport, visst? Jag har verkligen gått in i lov-känslan nu och det är så skönt! Hela helgen har jag knappt lyft ett finger, bara myst, mestadels hemma hos min vän Emeli. Bland annat så har vi varit på äventyr hos tatueraren (tyvärr var det hon och inte jag denna gång), sett Dreamgirls och Mello och smällt i oss massor av sushi, chips, ostbågar och mörk choklad. Så välbehövligt med en vilohelg!

Idag har jag gått lös på stan med Kristina, vi har druckit mochalatte, nördat oss med prat om musikalutbildningar och framtidsplaner och shoppat en hel del. Jag som haft någon slags vag plan på att, kanske inte bojkotta, men i alla fall dra ner på besöken på H&M misslyckades fatalt. Jag har bl.a hittat den perfekta lilla svarta klänningen med lång svepande kjol och den cleana v-ringade vita t-shirt jag intensivt letat efter. Och de har dessutom 10% just nu. Så vad ska man göra? Att vara student och inte handla på H&M är ungefär som att vara student och aldrig äta falukorv. Det händer liksom inte. Om man nu inte är vegetarian förstås... men ni fattar liknelsen.


XoXo / Linn

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar