12 mars 2013

April, kom nu!

God morgon!

Jag har bestämt mig för att åka ner till Lund och fira valborg och min födelsedag tillsammans med några av de människor jag älskar mest i hela vida världen, nämligen mina "SMMM"-tjejer! Det känns helt fantastiskt roligt! Och självklart vet jag vad jag ska ge mig själv i födelsedagspresent... Samma som förra året, min ryggtatuering. Äntligen ska den få bli färdig! April, kom nu!


Annars är det mest skolarbete som gäller dagarna och kvällarna ut. Sånginstudering, teatermonologer, rep inför Bad Girls-musikalen som vi sätter upp i maj och dans, dans och mer dans..!

Senaste tiden har det gått väldigt bra att sjunga känner jag! Jag har övat lite låtar från Chess på svenska och så sjöng jag Rolling in the deep med Adele på rösttekniken. Och den bara satt som en smäck, inga problem med den! När jag skulle framföra den inför klassen igår kom dock nerverna i vägen och jag blev spänd, men sen när jag övade hemma var det inga problem igen. Verkligen typiskt! Men det är så häftigt när man plötsligt kan göra, eller som i det här fallet sjunga, saker som man inte skulle ha trott sig kunna för några år sedan. Utvecklingskurvan går uppåt och jag är supertaggad på att gå i skolan!

Ta gärna och titta in hemsidan för Bad Girls! Nedräkningen till premiären har börjat...


XoXo / Linn

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar