26 april 2013

Get ready for the weekend


Igår var det dags för årets första besök på Gröna Lund! Vi som ska arbeta får alltså ta med oss några vänner på det sk. Genrepet dagarna innan Grönan öppnar för säsongen och jag hade givetvis med mig ett tjejgäng bestående av enbart musikalartister/dansare. Vi hade fantastiskt roligt!

 Idag har jag skickat in ansökan till Balettakademien. Dansat jazz utan att få använda armarna. Suttit på bryggan i Hammarby Sjöstad med Bea, druckit milkshake och diskuterat musik och framtidsplaner. Sett vårblommor, rensopad asfalt och grönt gräs.

Tid kvar till premiären av Bad Girls: Mindre än tre veckor. Tid kvar till min 23-årsdag: Tre dagar. Jag hänger inte riktigt med i svängarna här, nyss var det ju snö... Nu är det alltså helt plötsligt sista veckan i april och vår i allra högsta grad. Imorgon åker jag äntligen till Lund på minisemester för att träffa brudarna, ha världens bästa födelsedag och fira valborg på äkta studentvis!

Ha en fin helg!

XoXo / Linn

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar