13 april 2013

Sex, Stage Fighting och shopping

I veckan har vi slagits för fullt och några riktigs blåmärken blev det trots allt. Slagsmålsscenen kommer att bli sjukt intensiv och häftig! Vi har också spelat desperat kåta kvinnor och kastat oss över fångvaktarna och försökt slita av dem kläderna. Sex, droger och slagsmål... Bad Girls börjar likna musikal gone Rock N Roll!

Jag har landat i Stockholm igen och jag älskar det jag gör! Stage Fighting är en grym adrenalinkick kan jag lova, var nästan sugen på att gå ut på krogen och slåss lite efter gårdagens lektion, haha! Jag tror att jag måste börja med någon form av kampsport...

I övrigt så är det shopping som står på agendan. (Förutom en massa pianoövande, sånginstuderande, danslektioner och så vidare). Denna skönhet är på väg hem till mig från brittiska River Island. Jag har länge sagt att jag behöver en ryggsäck och den här tyckte jag var supersnygg och lagom rockig!

Fortsätter rocktemat med leopard, svart och nitar. Chiffongjackan har jag precis fått hem från Bik Bok (tack för födelsedagspresenten mamma!) och den svarta tröjan och nit-bh:n är från Nelly. I sommar ska jag ha på mig nitar under spetstoppar och urringade plagg. Och det vore helt okej om sommaren ville skynda sig lite!





Ha en fin lördagskväll! Själv ska jag iväg och jobba nu...

XoXo / Linn

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar