16 april 2013

Tisdag

Denna helg har varit fin! Jag har jobbat lite; spenderat en härlig lördagkväll med att storstäda kiosker. Bl.a. roade vi oss med att kolla datummärkningen på x antal godispåsar och läskflaskor (vill ALDRIG mer se en Zingo-flaska). Dock så var det ganska trevligt eftersom jag hade så bra sällskap och vi körde lite lördagsstämning med housemusik på min Iphone. Sedan har jag hunnit med en snabbsväng på en audition och en modellcasting, auditionen gick åt skogen men castingen kändes bra. Men jag räknar inte med att den ska leda till något mer, den branschen är ju inte heller den lättaste att försöka ge sig in i!


Idag fick vi nya låtar på skolan. Äntligen är hårdrocksblocket här! Jag har övat I want it all med Queen för fullt ikväll. Underbart! Min lärare vet ju inte att jag älskar Queen så det var ju väldigt lyckat av honom att välja den låten till mig!

Annars är det mest hets över ansökan till Balettakademien i Göteborg. Jag tror att jag har valt låtar men jag är inte helt hundra än. Det känns helt ärligt lite jobbigt att åka och göra audition precis dagarna innan skolan slutar, men jag vet att det kommer att vara roligt när jag väl är där! Och i Götet har jag ju min kära Elina!




Jag har skaffat instagram också, två efter alla andra som är coola på riktigt! @linnoscar.





Nu ska jag sätta mig med min anteckningsbok och reflektera lite som vi fått i stränga order av vår rösttekniklärare att göra. Puss och godnatt!

XoXo / Linn



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar