8 maj 2013

Bad Girls - en vecka till premiär!

Nu är det bara en vecka kvar till premiär! Idag har jag repat dans i för små karaktärsskor, sytt kostym bestående bl.a. av massor med guldfärgat paljettyg och givetvis passat på att glida förbi och snickra lite på scenografin. Vi har bl.a. en full byggställning uppmonterad i två våningar, mängder av häftiga lampor, en tvättäkta flyttbar pissoar, ett antal monitorer och en fullt fungerande filmkamera samt en fängelsesunkig våningssäng.  Det ser verkligen helt fantastiskt ut och jag är själv mäkta imponerad! Vi kommer att leverera en musikal av högsta klass! Vi spelar den 15:e-19:e maj, boka biljetter på Bad Girls hemsida!


Det är så jäkla fantastiskt när man verkligen känner att man är på rätt plats i livet. Jag ser otroligt mycket fram emot den kommande repveckan! Det är så skönt att äntligen få gräva ner allt sitt fokus i det här och inte ha några andra lektioner eller uppgifter som delar ens uppmärksamhet. Alla mina hormoner i kroppen har exploderat i något slags lyckorus nu när solen äntligen kom och det blev sommar över en natt. Körsbärsträden blommar, det var över tjugo grader varmt idag och jag har gått runt i min käraste t-shirt och jeansshorts hela dagen utan att frysa ens en sekund. I mina öron har jag ständigt Looptroops fantastiska nya platta "Mitt hjärta är en bomb". Jag får syssla med det jag älskar och umgås hela dagarna med fina och inspirerande människor och jag är djupt lycklig!

XoXo / Linn

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar