19 maj 2013

Näst sista dagen

Ännu en dag med Bad Girls är avklarad! Idag var det dubbla föreställningar, det kommer att kännas i kroppen imorgon!

Imorgon är det sista chansen att se vår helt fantastiska musikal! Vi har blivit väldigt lovordade från olika  håll vilket förstås är jättekul! Vi spelar klockan 15 och 19 imorgon igen, sedan är det slutfest som gäller!

Det tar verkligen på att vara på scenen mer eller mindre konstant i tre timmars tid. Särskilt när man går runt och är arg mycket. Ibland går man nästan lite för djupt in i det... Jag kommer på mig själv ibland med att bete mig som min karaktär Evelyn privat. Arga blickar, gångstilen eller bara tankemässigt. Flera av mina klasskompisar har liknande anekdoter. Antar att det betyder att vi gjort vårt arbete bra och verkligen satt karaktärerna i våra kroppar!

Oerhört givande är det, jag har lärt mig sjukt mycket genom den här produktionen! Man kommer att sakna det på måndag redan, när det är slut på det hela. Förhoppningsvis (ta i trä och allt det där) så kommer jag att få en ny chans nästa år, och då i en av de större rollerna.

Biljetter till morgondagens föreställning, alltså sista chansen att se Bad Girls, finns på www.badgirlsmusikalen.se!



XoXo / Linn

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar