18 juni 2013

Tatueringen är äntligen färdig!

Har haft så fullt upp senaste tiden så jag har ju helt glömt att visa denna! Jag är väldigt nöjd, fantastiskt vacker är den! Gjord av grymma Ellen Westholm, på Wicked Tattoo i Göteborg. Det tog bara lite mer än ett år från det att jag gjorde konturerna tills den äntligen blev färdig, haha! Nu lär det dröja ett tag till innan jag gör nästa. Fast med tanke på att jag förmodligen kommer jobba i höst så vet man aldrig... 

Nästa plan är att göra en tatuering på andra vaden (har en ros och ett ankare på vänstra vaden). Sen så ska jag en vacker dag göra en pinuppa på låret. Jag skulle kanske vilja fortsätta neråt över ryggen, och så har jag en dröm om att göra ett fantasimotiv med en My Little Pony och regnbågar och grejer. Men jag får nog vänta lite med att göra fler stora motiv tills jag ser hur det bli med min framtida karriär... Men drömma går ju alltid! Jag ska ju ändå bli rockstjärna, så då passar det ju bra att vara tatuerad.


Citatet kommer från Looptroops låt Bandit Queen. 
"She overcome cause she positive, she live n love and she love to live"

XoXo / Linn

1 kommentar: